Wednesday, June 6, 2012

Intreaba-ma orice de Mihaela Radulescu




Numai am terminat Emma acu 2 zile si-am inghitit o alta carte...una cu totul noua pentru mine, pentru ca e o alta dimensiune literara, e o carte fara personaje, e o carte de analiza...de pus pe gind, e o carte pentru femei (mai mult)..si am devorat-o...Azi am avut examen la 11...si pina la 11 de la 9 am stat cu rasuflarea intre paginile acestei carti. E subtire in sine...sa aiba vreo 200 de pagini dintre care 100 sunt ilustratii si intrebari...dar celelalte 100 sunt despre femeie si dragoste...si poate pentru sunt intr-o perioada mai tulburata, dar am avut nevoie de inspiratie..am avut nevoia sa stiu ca exista femei puternice, femei de o demnitate dura, dementa..am avut nevoia sa stiu ca se sufera si e normal...am avut nevoie sa imi spuna cineva ce simte in cuvinte potrivite, cuvinte pe care eu nu le gaseam...asa am simtit eu cartea asta..ca spune ce as spune si eu...de mi-as gasi cuvintele...

O carte pe care o voi trimite acasa mamei..

si nota: 9.5


am sa incerc sa postez fragmente din carte..

No comments:

Post a Comment